گریه کردن...
تهاجم فرهنگی
خوش آمدید...

گریه کردن...
ارسال در تاریخ چهار شنبه 14 تير 1398 توسط مسعود

من آرزوم بود یه شب که خودم تنها بودم کمی گریه کنم با خدام حرف بزنم ... چون شنیده بودم  خیلی لذت داره .از هر چیزی که داری با ارزش تره . ولی به خدا روم نمی شد با خدام حرف بزنم... یه شب قبل از امتحانم گفتم بیا سرتو پایین کن با خدات کمی حرف بزن.بعد از نماز نشستم با خدام حرف زدم. ولی به خدا نمی دونستم چی بهش بگم از یه طرف نا آمید بودم از طرفی خدا گفته نا آمیدی بدترین گناه کبیره است. ولی ...


       شما هم یه بار بشینین با خدا درد ودل کنین به خدا به آرامش می رسید                         

                          ولی خوبه لااقل هفته ای یه بار با خدامون درد دل کنیم ولی ما ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







قالب وبلاگ مرجع راهنمای وبلاگ نویسان